באילו חומרים נשתמש לצורך שיקום והגנה של משטחי בטון

באילו חומרים נשתמש לצורך שיקום והגנה של משטחי בטון

היום ניתן למצוא בשוק חומרים שונים אשר משמשים לצורך שיקום והגנה על משטחי בטון, לצפייה במוצרים השונים לחצו כאן . אחד החומרים המומלצים ביותר לשימוש מסוג זה, הוא סילר לבטון. חומר זה מסוגל להגן על הבטון מפני התפוררות ומפני ספיגה של כתמים שונים. דרך הפעולה שלו פשוטה – הוא למעשה חוסם את הנקבוביות של הבטון, ובכך אוטם אותו ומונע חדירה של מים ומלחים שונים. בצורה כזו, הוא גם מגן על הבטון מפני הצטברות של כתמים שונים, היות והאיטום מונע גם ספיחה של לכלוכים שונים, שומנים וזיהומים. ישנן חברות מקצועיות המתמחות בתחום כמו חברת א. משי.

בטון נחשב לאחד החומרים הנפוצים ביותר בתעשיית הבנייה. הוא נחשב לחומר זול יחסית, זמין ועמיד לאורך זמן. עם זאת, הנקבוביות שלו הופכות אותו לרגיש יותר, היות ומים וסוגים שונים של מזהמים עלולים לחדור פנימה ולהשפיע על רמת היציבות שלו. לכן כדי למנוע את ההתפוררות שלו וכדי לשמור על המראה הכללי שלו, חשוב להשתמש בחומרים מיוחדים שנועדו כדי להגן עליו.

שיקום והגנה של משטחי בטון – סילר לבטון מהווה את הפתרון המושלם

קודם כל, כדאי לדעת כי סילר לבטון יכול להגיע ברמות שונות של ברק. ניתן למשל למצוא סילר בעל אפקט מט לצד סילר מבריק במיוחד, דבר שמאפשר להוסיף את האפקט המושלם למשטח הבטון שלכם. מבחינה טכנית, הסילר מאפשר לחסום לחלוטין חדירה של עובש, מים, לכלוך, וכימיקלים שונים לתוך הבטון. בצורה כזו, הוא מגן על שלמות הבטון ועל הנראות שלו. בזכות צורת העבודה שלו, הוא מצליח להפחית בצורה משמעותית ריחות לא נעימים שמגיעים מהבטון וכמובן מונע את ההתפוררות וההתפצחות של הבטון. כדאי לדעת, כי הסילר עמיד בפני קרני השמש, ולכן מתאים מאוד למשטחי בטון הממוקמים תחת כיפת השמים.

סילר לבטון הינו חומר איכותי ומקצועי, אשר מסוגל להאריך את זמן החיים של משטח הבטון, הוא מאפשר לנקות אותו בצורה טובה יותר ולתחזק אותו בהתאם לצורך. ניתן למצוא היום בשוק מספר סוגים שונים של סילר לבטון, כאשר המבחר כולל סילר אקרילי, סילר פוליאורתן וסילר אפוקסי. לכל אחד מהמוצרים האלו קיים מפרט שימוש משלו, ולכן מומלץ לעבור עליו בטרם השימוש.